Notebook do 20k

Pondělí Únor 6 18:39:55 CET 2012

No to me prave prekvapuje, protoze pouzivam ty nejlevnejsi plastove
strepy a nic mi nepraska, neupadava, nejakou klavesnici uz jsem menil
ale to jsem do ni vylil pivo a jeden ASUS trochu drazsi zasel na vino
totalne, nebylo asi dost suche ;-) Jinak 0 zavad, a to mam 4. acer, asus
teda odesel zalitim a ten FS mam v podstate zatim vetsinou doma. ACER
one jako hracku neberu, to nechavam v aute, vcera zmrzly na -15 nabehl
bez vahani... Asi je to o setrnem zachazeni, jinak to pouzivam denne,
nekolikrat prenasim, i do prumysloveho bordelu a zadny proble. Za rok a
neco jen menim baterky (protoze maji denne 1-2 cykly)