Notebook do 20k

Pondělí Únor 6 17:30:43 CET 2012

V cem, z hlediska psani programu ve VS a AVR atp? Mam acery a fujitsu
siemens s W7 prof a internetem na pul roku co stal 9000 a plne staci,
doma pripojuji k full HD monitoru.

Jinak COM port je už myslím dnes celkem zbytečný, už pár let jsem
nenarazil na nic, co by nemělo USB nebo nefungovalo s FTDI redukci, tim
bych se neomezoval.
Připojím si otázku - mám FireWire kartu CardBus a ta logicky neposkytuje
12V na napájení - existuje ke koupi nějaký mezikus s adaptérem nebo je
to nutno nabastlit z kabelu?