Notebook do 20k

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Pondělí Únor 6 16:45:07 CET 2012

Ten Probook 6555 mám 1,5 roku a zatím funguje bez problému, baterie
kolem 3h,displej matný 1600x900, RS232, zatím nic neupadlo, používám ho
denně. Jenom ta RS232 je trochu moc zapuštěná a je nutné mít zalitý
prodlužovací kabel, který nemá výstupky kolem konektoru. Klasický
skládaný kryt se tam nevejde. Osvědčil se mě XP mod u Win7, pro starší
programy nepostradatelný.  Proto to chce verzi Win7Proffesional.