OT: Notebook do 20k

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 6 15:12:51 CET 2012

Pokud berete notebook jako spotřební materiál a musíte mít stále nové
Windows, pak snad ano.

Já ho tak neberu, Windows téměř nepotřebuju (když už jsme u toho:
nechápu, proč by XP měly být nepoužitelné...), takže mi naprosto
vyhovují spolehlivé modely IBM/Lenovo ještě z doby, kdy je nedělali
tolik plastové, zato např. s normálními porty...

---
Jirka