Opotřebení Flash paměti

Pondělí Únor 6 14:02:08 CET 2012

Aby byly vsechny bunky na stejne urovni... Driv se musely tyto slozite
programovaci algoritmy realizovat externe, taky jsem jich par programoval...
A pri programovani/mazani se pouzivala spousta kratkych cyklu, po kazdem
se testoval vysledek a az byl OK, tak se jeste trosku pridalo. Mam
podezreni, ze algoritmus je vytvoren tak, aby zohlednoval aktualni stav
pameti a podminky (napeti, teplota...)
Takze misto mazani bych blok radeji ctenim otestoval.