RE: Problém s chladičem auta

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Pondělí Únor 6 03:32:38 CET 2012

Iste, ved ja som nenamietal proti zakryvaniu. Pri problematickejsej funkcii
to termostatu moze ulahcit regulaciu. Aj S1203 a kopa aut z tej doby to
mali.

Ale to ako sa chladic ochladi na  -100C je celkom nezmysel. Ak kvapalina v
systeme neztuhne pri tej teplote okolia, tak jednoducho nemoze ztuhnut.

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  gatilo

Ackoliv mate, pokud jde o pocitovou teplotu naprostou pravdu, nijak to
nevylucuje vyhodnost zakryvani chladice papundeklem, obzvlaste kdyz je
v haji termostat. Skoda 1000MB, blahe pameti, to dokonce mela tovarne.
Pred chladicem byla textilni roleta ktera se ovladala tahlem poblize
radici paky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz