Re: Problém s chladičem auta

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 6 03:17:20 CET 2012


 6.2.2012, 3:13:31

Ackoliv mate, pokud jde o pocitovou teplotu naprostou pravdu, nijak to
nevylucuje vyhodnost zakryvani chladice papundeklem, obzvlaste kdyz je
v haji termostat. Skoda 1000MB, blahe pameti, to dokonce mela tovarne.
Pred chladicem byla textilni roleta ktera se ovladala tahlem poblize
radici paky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Milan Mlynarčík napsal:

> Pletiete si pojmy.
> Tzv. "pocitova teplota" je iba prejav na ludsky organizmus. Teda ze pri
> tych -27C a prudeni vzduchu 100km/h bude normalne obleceny clovek
> ochladzovany podobne ako ked je tych -100C a bezvetrie. Teda ze zomrie za
> podobny cas. Nakoniec ale mrtvola bude mat tych -27C bez ohladu na prudenie
> vzduchu. Iba sa zmeni doba toho ochladzovania.

> Ak je okolita teplota -27C, tak sa chladic nedokaze ochladit na teplotu
> nizsiu nez tych -27C. Jednoducho to nie je fyzikalne mozne.



>                             Milan  Mlynarčík





> -----Original Message-----
> From:  pyjan

> Pravděpodobně přemrzla chladicí směs a voda vykrystalovala v podobě
> ledového písku a ten ucpal cirkulaci. Mě se to samé stalo při -27°C v
> Třebíči na Š120, kde to ucpalo koleno pod chladičem v roce 1986. Fridex
> byl namíchaný na -35°C. Od té doby jezdím na čistou nemrznoucí směs bez
> vody. Při rychlosti 100km/h je chladič vozu při -27°C ochlazován na
> teplotu nižší než -100°C (podle leteckých tabulek). Takže při mrazech
> zakrývám chladič do poloviny případně celý papundeklem.


> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

 



Další informace o konferenci Hw-list