Problém s chladičem auta

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pondělí Únor 6 00:11:57 CET 2012

Pravděpodobně přemrzla chladicí směs a voda vykrystalovala v podobě
ledového písku a ten ucpal cirkulaci. Mě se to samé stalo při -27°C v
Třebíči na Š120, kde to ucpalo koleno pod chladičem v roce 1986. Fridex
byl namíchaný na -35°C. Od té doby jezdím na čistou nemrznoucí směs bez
vody. Při rychlosti 100km/h je chladič vozu při -27°C ochlazován na
teplotu nižší než -100°C (podle leteckých tabulek). Takže při mrazech
zakrývám chladič do poloviny případně celý papundeklem.