Problém s chladičem auta

JB asrock70 na seznam.cz
Neděle Únor 5 22:16:48 CET 2012

Mozne je vsechno, zakladni detekce, feldu sice neznam, ale bude to stejne,
kdyz odsroubujete viko nadobky s chadici kapalinou a nastartujete musite videt strikajici curek vody, kdyz nevidite tak
pumpa nepumpuje. Pokud vidite a zaroven vidite jakoby kour, je nejspise rupla hlava nebo tesneni pod hlavou.

J.