Nedělní OT: Na návštěvě v CERNu

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Únor 4 21:29:57 CET 2012

...ale kolko navstev sa moze pochvalit tym ze si mohli pod vedenim
skuseneho odbornika vymontovat kus najzlozitejsieho vedeckeho pristroja
ktory bol kedy skonstruovany :-))

Mimochodom Jakub Serych nafotil par 3D zaberov v podzemi, tak som
zvedavy ako vyjdu. Podarilo sa vybavit dalsiu exkurziu do experimentu
Atlas a kolega ma nahravacie zariadenie s kondenzatorovym mikrofonom,
tak chceme nahrat tie praskajuce kable. Som zvedavy ako to vyjde.

b.