Nedělní OT: Na návštěvě v CERNu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Sobota Únor 4 18:24:32 CET 2012

Odkaz panom Serychovi a Trollerovi. Pocas vasej minulotyzdnovej navstevy
ste z LHC odmontovali dve riadiace dosky. Mame to nafotene :-)
Zabudli sme tam ale namiesto nich zasunut jumpery takze generator
funkcii mal otvorenu slucku a nevracali sa mu ziadne ACK pakety. Pri
predvcerajsom pokuse spustit system po zimnej odstavke bola mensia
panika :-))))
b.