'D2 (was Re: Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 3 15:17:06 CET 2012

To asi ma malo spolocne s RoHS, skor s ponukou/dopytom a podobnymi faktormi. Atmel ten xD2 najprv po kupe Temicu prestal robit v DIPe, potom ho znova zacal robit, potom znova prestal; bolo aj take medziobdobie ze 'ED2 boli v DIPe a 'RD2 nie (alebo naopak, nepamatam sa na detaily). Pritom 'S5x boli v DIPe dostupne po cely cas. Inak viem o jednej firmicke, co chcela od Atmela kupit xD2 v cipoch a puzdrit ich do DIP40 (lebo ten dopyt nie je nulovy), ale Atmel v case ich touchscreenovej konjunktury pred dvomi rokmi im ich nebol schopny/ochotny dodat.

Co sa dnes da po drogeriach kupit je:

NXP P89V51RD2
Microchip SST89E516RD
a zanedlho by mali byt aj Atmel AT89LP51xD2

Mne je PLCC44 menej sympaticke.

wek