Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Únor 3 13:46:09 CET 2012

 Dobry den,

v tomto projekte je to tak riesene:

http://www.heise.de/ct/projekte/c-t-Lab-Bausteine-zum-Messen-Steuern-und-Regeln-284113.html

modul DDS
http://www.heise.de/ct/artikel/Schwingungsformer-291122.html

ovladanie:
http://www.heise.de/ct/artikel/Fernwirkung-291012.html

Ovladat sa to da lokalne (tlacitka, krutitka, displej) aj z PC (LabView). V dokumentacii je aj popis protokolu. Ak by sa pouzil ten isty, tak software pre PC je v podstate hotove.

Richard Kaliciak