Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Únor 3 13:21:33 CET 2012

Pokud  by se dělala nová řídící deska a nový SW, stačí desku vybavit
sériovým portem s převodníkem a SW může obsahovat externí ovládání.

Na příležitostné měření je blbost mít jenom externí ovládání. Navíc PC
určitě nebude tak snadné odrušit.

Tomáš