Re: Re: Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Únor 3 10:06:09 CET 2012

Ahoj,

  Super, netušil jsem že to půjde na stejný rozměr. Nedal by se ještě realizovat maličký detail - aby konektory byly u kraje desky (a daly se použít úhlové SMA do DPS) ?. Takhle s konektory kolmo nahoru ta DDSka zabere moc místa ...

Franta