Re: Manazment nadseneckych projektov, was: Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Únor 3 08:14:35 CET 2012

Zdravim,

  S miniLA je to stejne a presne jak rikas - chce to mit jednoho cloveka, ktery ma napady
a dokaze motivovat a ridit lidi okolo. A to trvale a dlouhodobe. Ten clovek nemusi delat HW
ani SW, jen mit vizi a tridit napady. Tech lidi je tu dost, kteri by se chytili. Nemyslim si ze
J. Ladman je v necem pozadu. Prispel taky obrovskym usilim, soft jede diky nemu pod
linuxem - ale nikdo z nas nevi "co dal" ... J. Smrz odpovida na otazky na foru protoze jeho
anglictina je dobra a tak je nejvice kompetentni.

Delal jsem na miniLA spoustu veci, potom jsem musel na nejakou dobu prestat - moc prace
v praci, disertace a tak ..., a kdyz se semtam objevi chvilka, kdy bych na tom neco zase
zbastlil, najednou nevim ze ktereho konce zacit, co by uzivatele chteli udelat, zadne
bugreporty v bugtrackeru na sf nejsou, forum mrtve, a hledat v zaplave mailu ktery z nich
obsahuje informace co by se melo je naprd. Zkousel jsem jednou, nez jsem nasel co by se
melo delat tak vyhrazeny cas uplynul a uz jsem se musel venovat necemu jinemu ...

DDSky bych podporil, pokud by to melo mit vystupy I/Q, a vystupy jeste pred rekonstrukcnim
filtrem, tak pro snizeni ceny objednam rovnou 4 kusy modulu DDSky (ale jen toho).

Kdysi jsem i Baluovi navrhl ze se mrknu na ridici desku, ze ji udelam mensi, s nejakym ARMem,
aby mohl být zdroják public a kazdy znaly si mohl kod upravit podle sebe - no neni to jednoduche,
protoze procesory na ktere jsem to navrhl prestali mezitim vyrabet :-( A to jsem se je jeste
nenaucil programovat. Zadavam ted uz rok studentum prace na ARMech ruznych rodin, druhu
a typu, abych mel prehled o tom ktere z nich vypadaji "nadejne", bylo levne programovadlo,
dobre knihovny atd. - zatim to vidim na nejaky ARM TI Stellaris (asi lm3s6753) ale studenti s
nim zacali mit problemy, takze nechci davat do desky neco co na jeden klik mysi muze odejit do
kytek (smazani bootloaderu) a bez vets investice (specialni jtag) se to neda dat dohromady.
Apropos na tu DDSku bych mohl taky zadat nejakou praci, takze muze byt jeden "zamestnanec"
placeny statem a primo vazany na projekt full time po dobu 3 semestry :-)

P.S. neberte muj prispevek jako thread killer - zatim vzdy kdyz jsem poslal prispevek to znamenalo
stop vlakna, naopak se snazim prispet do diskuse :-) Pokud tohle vlakno se stopne po mem prispevku
tak to uz zacnu brat osobne :-)

Franta Burian