Manazment nadseneckych projektov, was: Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 2 23:02:39 CET 2012

Neorganizovanost moze slabsie povahy odpudit, s tym suhlasim; lenze takyto projekt je obvykle aj tak vecou jedneho jedineho cloveka, ktoremu je lepsie, ked si robi podla svojho, nez aby sa mal prisposobit nejakemu kompromisu ktory vyhovuje vacsine.

Na druhej strane organizovanost ako taka ludi sama osebe nepritiahne. Niekedy ano, ale nie je to ziadne pravidlo. Naopak sa stava, ze ten jeden zabije privela casu/energie generovanim tej organizovanosti, takze mu nezostane na robotu, alebo ho prestane bavit.

Mam konkretny priklad. Pozrite si miniLA, je na sourceforge. Na zaciatku to bolo vsetko robota jedineho cloveka, MK; potom bol kratky zachvat aktivity viacerych ludi, pri ktorom sa urobilo to konto, no a odvtedy je to vsetko robota jedineho cloveka (J.Smrz). Ziadnu aktivitu naviac to konto na sf nepritiahlo. Pritom sa len na nemeckom mikrocontroller.net miniLA roky rozsiahlo diskutuje, dali vyrobit nejake plosaky a snad aj kupovali spolocne suciastky, a urcite mnohi z nich si ten miniLA aj postavili - ale na tej "spolocnej veci" sa to nijako neodrazilo.

MK toto vsetko pred par rokmi povedal niekolkymi jadrnymi slovami, ktore nie prilis znasaju tlaciarensku cern a ich elektronicke ekvivalenty - ja to tak uderne bohuzial neviem.

wek