Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 20:30:13 CET 2012

Zdravím,
a předem se moc omlouvám, že nepíšu přímo k věci.
Přece jen se domnívám, že podobným projektům chybí obecná, definovaná a
zpětně definovatelná forma.
Mohu uvést např. soft. řešení které používá SourceForge, kdy je přístup
ke zdrojovým kódům omezen atd........ Asi se to netýká přímo tohoto
nápadu ale jen se domnívám, že by nějaká forma mohla jakémukoliv
projektu p¨jen prospět.
Asi by to možná chtělo nějaké příspěvky v tomto smyslu. Hmm, tak mně
napadá :-)) že to je docela aktuální :-)
S pozdravem,
Miloš Dašek