Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Únor 2 15:43:36 CET 2012

len strucne ku vsetkym mailom:

- dosku s IQ vystupom mam nakreslenu este z aprila ked som bol doma
chory, ale neposlal som ju na vyrobu. Ked sa to vyrobi treba to
otestovat a zistil som ze mi moj generator uz nefunguje.

- vystup zrkadlovej frekvencie alebo vyssej harmonickej nie je problem,
uroven je nizsia, ako pise Martin, ale je znama a dobre definovana (sinc
funkcia). AVC by myslim ani nebolo treba, na nastavenie urovne by stacil
feed forward v programe. AVC by tomu samozrejme dalo luxusne parametre

- prechod na iny, rychlejsi cip nie je technicky problem, treba "len" cas

- ak by sa robil novy dizaj uz by som sa neobmedzoval sortimentom
suciastok ktory maju v nasich drogeriach. Je to neuveritelny opruz.
Niekto by proste kupil 50 transformatorov alebo cipov od minicircuits a
predaval to v balickoch ku plosakom. VF parametre by boli radovo lepsie
a vyvoj by trval vyrazne kratsie

- prechod na iny riadiaci obvod tiez nie je problem, treba "len" cas,
tak ako pises

- rozrobene riesenie nema pre komunitu vobec ziadnu hodnotu, je to len
strata casu pre konstrukterov. Ludia chcu hotovy pristroj kde nemusia
sami doprogramovavat zakladnu funkcionalitu

- zmiesavaci princip je zbytocne komplikovany, DDS cip generuje
frekvencie dostatocne vysoko a dostatocne cisto aby sa dali pouzit
priamo, treba len vhodne prepinat filtre.

Urcite by som mal zaujem vytvorit novu konstrukciu ale viem uz teraz ze
na to bohuzial nebudem mat cas. Viem dat dokopy koncepciu a navrhnut VF
cast, bohuzial uz ale casovo nezvladnem dotiahnut detaily tak aby sa to
dalo publikovat pre siroku odbornu verejnost. Tie detaily zaberu najviac
casu a usilia.
Za jeden vikend sa to neda a viacej sa tomu bohuzial venovat nedokazem.
Musim totiz do dvoch rokov postavit vysokofrekvencny system pre novy
urychlovac :-)

b.