[OT] vyber zrcadlovky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Únor 1 19:42:46 CET 2012

Ja se nedavno pristihnul, ze at uz jedu kamkoliv, beru fotak a k nemu
kompletni sadu prislusenstvi, kdyz do prirody nebo na delsi pesi pŕesuny,
tak to sbalim do fotobatohu, kdyz do mesta nebo nekam, kde bude auto po
ruce, tak do velke fotobrasny. No a jak jsem tu nedavno psal, stejne drtivou
vetsinu delam jednim objektivem.

Tak jsem se tak zamyslel a zjistil jsem, ze pistolova brasna na jedno telo s
jednim objektivem, kam se vejdou jeste dve baterky a polarizak, to ze by
mohlo byt to prave. A jak jsem o tom tak premyslel, zniceho nic jsem
pistolovku nasel pod stromeckem :)

Zatim s tim mam odchozene jen dva fotovylety, ale uz ted vim, ze to je asi
opravdu bude to prave na vychazky "pro radost".

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "J.Polivka" <jpolivka na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 01, 2012 6:39 PM
Subject: Re: [OT] vyber zrcadlovky

No však o tom to je.
Víte jak je mi líto těch jelimanů a já jsem samozřejmě byl kdysi jedním z
nich, co si koupili zrcadlovku, k tomu třeba jeden lepší
objektiv a teď co ???
Jezdit po světě, nebo po našich výstavách a cvakat a cvakat. Doma se to
přebere...
Ten kompakt na to stačí, a někdy třeba i mobil, ale to jsem zatím nezkoušel.
Jindra Polívka