[OT] vyber zrcadlovky

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 1 18:39:25 CET 2012

No však o tom to je.
Víte jak je mi líto těch jelimanů a já jsem samozřejmě byl kdysi jedním z nich, co si koupili zrcadlovku, k tomu třeba jeden lepší
objektiv a teď co ???
Jezdit po světě, nebo po našich výstavách a cvakat a cvakat. Doma se to přebere...
Ten kompakt na to stačí, a někdy třeba i mobil, ale to jsem zatím nezkoušel.
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 01, 2012 5:55 PM
Subject: Re: [OT] vyber zrcadlovky

Původní zpráva ze dne 1.2.2012 od Pavel Poucha:

> trochu toto vlákno sleduji, protože taky chci pořídit něco lepšího
> než kompakt.

Já jsem si zase nedávno pořídil kompakt ke své zrcadlovce. Tedy
vlastně zrcadlovky mám dvě, jednu s pevným objektivem pro produktovou
fotografii, druhou se zoom objektivem na takové to běžné focení. Ale
jednoduše nechci pořád s sebou ten velký foťák tahat, kompakt je
malinký a na běžné focení někde na malém výletě bohatě stačí, vejde se
do kapsičky a když spadne do bahna, tak se mu nic nestane :-)

Petr Zahradník, počítačový expert