[OT] vyber zrcadlovky

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Únor 1 18:08:33 CET 2012

> jednoduše nechci pořád s sebou ten velký foťák tahat, kompakt je
> malinký a na běžné focení někde na malém výletě bohatě stačí, vejde se
> do kapsičky a když spadne do bahna, tak se mu nic nestane :-)

To mi pripomina Kubacuv zakon - alias - "Cim je fotak mensi tim vic fotek
udela"
Dokonce jsem to kdysi pouzival jako odpoved  znamym to kolik megapixelu -
nebo kolikati-nasobny zoom koupit

A kdyz uz jsme u toho - kdo potrebuje velky chip (a vi ze ho opravdu
potrebuje) - at si koupi zrcadlovku
Ale pokud potrebuju univerzalni fotak na  "takove to domaci foceni" - je
otazka jestli neni lepsi (a neni to zadna ostuda) koupit si superzoomovy
kompakt kde kvuli malemu chipu  a absenci zrcadla neni optika tlacena do
takovych kompromisu

Zdravi Petr Kubac