OT: pripomenuti - nafta do generatoru

Středa Únor 1 17:47:25 CET 2012

Protoze jsem menil filtr, muzu rict jak vypada nafta od shellu tankovana
pred tremi tydny v zavarovaci lahvi - je zluta jak ch.... a celkem
ridka. Pamatuju u minuleho dyzla pred peti lety, ze to bylo volake cudo
- modrozeleno fosforeskujici sajrajt, nevim uz odkud ale tehdy jeste
cista bez bio, mozna nejaka aditiva. Tu zlutou podle me bude delat to
BIO.  Takze cira/seda bude asi dobra.
U dyzlu urcite nebude mit hladina v nadrzi vliv na funkci, podavaci
cerpadlo to tlaci tak 3-4 bary konstantne.