OT: pripomenuti - nafta do generatoru

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Únor 1 17:20:01 CET 2012

Ted jsem zajel k nam na pumpu v arealu a meli tam na jednom stojanu
arktic naftu - tak jsem dotankoval do 53l nadrze 32l tehle nafty - jen
nevim zda ten efekt toho zredeni se dostavi pokud je to smes s tou
beznou - pokud se z te zimni vylouci ty parafiny tak ten filtr ucpou tak
jako tak, ale to je jen domnenka

jinak me prekvapily dve veci:

- ze na rozdil od bezne nafty je to takova skoro pruhledna sediva voda
na prvni pohled dost tekuta - jakou barvu ma vlastne MERO?

- ze se mi zdalo, ze i to ztuhle auto, ktere moc nechtelo studene jet
(po 200m cesty) od pumpy jelo nejak lehceji - mozna to je jen psychologie

S pozdravem
Radek Vicek