[OT] vyber zrcadlovky

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Únor 1 17:18:18 CET 2012

Dobrý den,

trochu toto vlákno sleduji, protože taky chci pořídit něco lepšího než
kompakt. Zde se myslím opět střetává názor lidí, a) kteří mají focení jako
koníčka a b) lidí, které zajímá především obsah snímku.

Jen 2 poznámky od člověka z b) (také nejsou myšleny nijak zle)

O většině fotek platí, že kdyby nebyly pořízeny, nic zásadního se nestane

"Pokud jdete fotit" - no v tom je právě jádro pudla, že nejdu fotit s
nějakým záměrem. Prostě něco zajímavého se děje, tak to fotím.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

pavel.poucha na papouch.com