[OT] vyber zrcadlovky

Martin Persich persich na transcon.cz
Středa Únor 1 10:35:23 CET 2012

Urcite je v tom kus pravdy, ale obecne bych rozhodne nepredpokladal, ze kazdy, kdo ma DSLR "nezustane" u A5 fotek.  Osobne by mne velmi velmi zajimalo, kolik procent majitelu zrcadlovky si opakovane nechava delat fotky vetsi nez A5 (nemyslim tim jeden, dva pokusy v prvotnim nadseni a dost). Dost takovych majitelu znam (priznavam, nejsou to zadni slovutni fotografove, foti radi vicemene jen pro vlastni poteseni, preci jenom dnes je to jiz cenove dostupne), ale vzdy to byly nakonec fotky na 2 Mpx monitoru, v lepsim pripade to bylo alespon EIZO. Priznavam, sam jsem pro roddine ucely zustal u max 13x18 (nevím, kde bych vetsi skladoval ...), nepocitam-li diapozitivy (kde jsou ty casy ...), tam to zalezi na velikosti "obyvaku" :-)
Martin. persich na transcon.cz

----
Kdyz si nekdo chce koupit DSLR tak je predpoklad, ze nezustane u A5 fotek. Na druhe strane, kdyz holt to nekomu staci, proc ne. Proti gustu....   Ale na A5 fotky opravdu staci levny kompakt.
Nebudu to dal komentovat, stejne to nema cenu. Kazdy ma nejake predstavy o kvalite, kazdy to vidi jinak.....kdybych dnes zacinal urcite
 bych sel cestou levneho tela a kvalitniho skla. Rozhodne ne ultrazoom 18-200 , nebo setak, ktery do budoucna nema zadnou perspektivu a v pripade  puvodniho dotazu kvality uvazovaneho tela degraduje.

JaKub