[OT] vyber zrcadlovky

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 1 10:21:51 CET 2012

Vetsina mych znamych si UZ nechala, protoze kdyz potrebuji neco cvaknout
doma, vyfotit rodinou oslavu nebo jdou na prochazku tak si vezmou prave
lehky UZ, kterym vyfoti bez starosti a strachani vsechno v dostatecne
kvalite tak aby mohli udelat fotky na web a nebo udelali fotky na 10x15.

Mimochodem prave proto, se jich zas tak tolik neprodava - treba znamy
jej nesehnal a kupoval si novy. Bezne se tyhle skla prodavaji za 6-8kKc
podle toho jak jsou jete - ztratit za dva roky nez se rozkoukate na cene
2.000Kc neni zase tolik.

Radek Vicek