[OT] vyber zrcadlovky

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 1 10:13:10 CET 2012

No zapomnel jste sem ale take postnout toto co tam je napsane cervene:

Při posuzování vzorků prosíme vemte v úvahu, že posuzujete výřezy 200 x
300 bodů, což na běžném monitoru s rozlišením 1 024 x 768 odpovídá
celkové velikosti fotky kolem 50 x 75 cm (něco mezi A2 a A1)! Srovnání
probíhalo s objektivy s výrazně menším zoomem a tím vyšší kvalitou obrazu!