[OT] vyber zrcadlovky

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Únor 1 10:04:25 CET 2012

Podle me usetri jedine tim, ze na ultrazoomu si osaha co chce fotit a
kvalitni sklo si koupi relevantne k tomu.
Ono totiz ten vyrok "dneska bych sel cestou levneho tela a poradneho skla"
jaksi implikuje, ze za tim stoji osobni zkusenost.Zkusenost je jak znamo
neprenositelna. Kvalitni sklo nepokryje velky rozsah. Takze nastava otazka:
Ktere to kvalitni sklo si ma koupit, kdyz nevi, ktere kategorii se bude
nejvice venovat? Kazdy nemusi mit na to koupit si 3-4 poradny skla a pak
prodat s malou ztratou ty co nepouzije. Navic ta relativne mala ztrata se
klidne muze rozdilu ceny tela a tela s UZ.

PK