Displej RC1602-GHW-ESX

RTE rtepema na volny.cz
Středa Únor 1 09:57:44 CET 2012

Dne 31.1.2012 17:54, Jan Waclawek napsal(a):
> No aj ja som sa stretol s tym prehodenym napajanim u takeho co ma 2x7 (2x8) pinov na boku.
>
> U tych co su v rade som sa s tym nestretol, ale zato ludova tvorivost sa obvykle vyburuje na umiestneni pinov pre podsvietenie, tie vedia byt aj na zaciatku, aj na konci, aj v oboch polaritach, aj niekde uplne inde; a to podsvietenie je (ako pan kolega Tomasek pisal) aj s, aj bez serioveho odporu...
>
> Kazdopadne vsak, ako som pisal, ak sa prepoluje, bude papat podstatne viac ako 0.17mA.

> [...]
Zmeril jsem odber dobreho displeje jen s pripojenym napajenim, odebira
0,78 mA. Je to zrovna ten typ s piny 2x7 a prehozenym napajenim. Napeti
na STK500 mam 5V. Uz jsem odeslal reklamaci do TME, takze uvidime. Pro
pripravenou aplikaci potrebuji typ s piny na leve spodni strane
displeje. Tam je opravdu zmatek s piny 15,16. Ty jsou u ruznych displeju
uplne odlisne, vcetne toho zda jsou ci nejsou s vestavenym odporem.

Jinak diky vsem za snahu najit reseni.

Petr Marik