OT: pripomenuti - nafta do generatoru

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Únor 1 08:50:41 CET 2012

Dne 31.1.2012 20:25, Ales Prochaska napsal(a):
> Ja myslel hlavne nepritomnost rostlinnych sra..., takze vydrzi a
> nezalepi :-) i kdyz se motor nepouziva. V Praze ji maji (dle napisu)
> napriklad na Argentinske.
>
> Ales Prochaska

V Ostravě možná Benzina na Rudné před Avionem, Verva Diesel. Podle
obsluhy do -26, což možná úplně přesně specifikaci pro arktickou naftu
neodpovídá (tam je předepsaný bod zákalu <-22C, filtrovatelnost <-32C).
Kdyby těch -26C vyjadřovalo operabilitu, tak by to asi to asi odpovídalo
té arktické naftě. Otázkou zůstává, jestli je v ní MEŘO nebo ne. To mi
obsluha nebyla schopna říct.

JF