OT: pripomenuti - nafta do generatoru

Středa Únor 1 08:47:51 CET 2012

Jak proboha souvisi zadreni turba s troskou benzinu v palivu? Tak u
noveho v zaruce opatrnost chapu, myslim ale, ze by se nestalo vubec nic.
A kdyby se jen vypustila nadrz tak uz tuplem ne.
Co se tyce tech vstriku, jak jsem badal nad jejich konstrukci me
napadlo, jestli by nebylo vubec nejlepsi pridavat do nafty olej, treba
nejaky neaditivovany motorovy? Treci plochy jsou vesmes typu ocel na
ocel (velmi tvrda). Cerpadlo bude myslim neco s pistkama a vackama podle
tvaru, ale to jsem nerozebiral, tam by to mohlo asi take pomoci...