Re: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Prosinec 22 18:01:24 CET 2012

Zdravím

Před asi šesti lety jsem myslím nějaký vitodens propojoval jako přídavný pro tepelné čerpadlo vitocal 300. To tep. čerpadlo si ovládalo zapnutí TUV na kotli reléovým kontaktem přes dva odpůrky jeden paralelně a jeden v sérii  s kontaktem relé. Bylo to takhle popsáno v manuálu od Viessmanů. Jestli to pomůže, můžu to dohledat jak to přesně bylo, ale mám obavu, že mezi šest let starým viessmannem a dnešním viessmannem bude dost rozdíl.

Staňa
  ----- Original Message -----
  From: Petr Labaj
  To: HW-news
  Sent: Saturday, January 05, 2013 10:23 AM
  Subject: Re: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

  Tak jsem chvili hledal a vypada to, ze je v tom nejaky zmatek.
  K tomu Vasemu kotli zrejme sedi servisni manual k WB1C
  (napr. zde http://pdf-cdn.plumb-bay.com/viessmann-vitodens-100-w-combination-boiler-installation-instructions.pdf ).
  No a tam na str. 17 pisou, kam se ma pripojit termistor externiho zasobniku.
  Bez neho si asi kotel mysli, ze zasobnik nema a tak netopi.

  PL