Reverzne inzinierstvo, GIMP

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Prosinec 31 15:59:37 CET 2012

Vdaka, tu stranku som nepoznal.
Pokial ide o samotne symboly, na dany ucel sa mi viac hodia cisto cierne
s bielym pozadim, napr. tu http://www.kpsec.freeuk.com/symbol.htm
Pripadne si v Eagle nahadzem zakladne znacky vo vsetkych otoceniach a
zmenim farbu vrstvy na ciernu. Potom sa da vytvorit novy GIMP-ovy
obrazok s celou mnozinou znaciek, vrstve nastavim bielu ako transparentnu.

Nic take som nenasiel, tak si to pripravim sam. Podla Vasej rady som si
skusil vlozit symboly aj ako brush, je to dobry napad, ale skor mi sedi
ten jeden velky obrazok.
Z neho si mozem vzdy oznacit (obdlznikovy vyrez) a skopirovat jednotlivu
znacku. Po vlozeni sa vytvori samostatna vrstva, kde si mozem symbol
posunut a prisposobit velkost bez obav, ze ovplyvnim okolie. Pri brushi
sa da urobit iba scale, kde sa naraz menia oba rozmery. Na tej novej
vrstve sa da natahovat aj kazdy rozmer zvlast. Toto je dost podstatne,
lebo na cinskych plosakoch su pouzite suciastky roznych velkosti a aj
pre rovnake velkosti su rozne vzdialenosti padov. Nasledne vrstvu zlucim
s vrstvou schemy.

Ci sa to oplati? Neviem.. Aj toto je pracne. Najrychlejsi je papier a
ceruzka. Jediny benefit je mat v elektronickej forme zdokumentovany
dalsi medzikrok. Vyslednu schemu aj tak prekreslim do Eagla.

miro