Reverzne inzinierstvo, GIMP

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 31 15:31:32 CET 2012

Ano, mám jiný.

Příprava bitmap je podobná, třeba v GIMPU.

Rozdíl je v tom,  že pak bitmapu vložím do OpenOffice.org/LibreOffice
Draw a tam si v samostatné vrstvě maluju schémata jak chci.

Pro Draw existují i knihovny značek, ale není nejmenší problém je
intuitivně a rychle vytvořit. Značky mohou třeba mít i přípojné body,
takže se pak spojnice na ně automaticky chytají.

Obdobně by to mělo jít v řadě jiných vektorových editorů, ale snažím se
OOo/LO využívat po všech stránkách na maximum.

---
Jirka