pwm kontroler

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Prosinec 31 13:52:58 CET 2012

no to ti spis poslu DPS (omylem mi jich vyrobili nejak o dost vic) a
naprogramovanej MCU:

http://www.cncnet.info/galery/profipot/schema.jpg

http://www.cncnet.info/view.php?nazevclanku=profipot-verze-pro-%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-driver%C5%AF-krokov%C3%BDch-motor%C5%AF&cisloclanku=2009060001

ten profipot na to byl urcen a na DPS se s tim pocitalo - FW jsem tedy
jeste nepsal, ale to si myslim je to nejmensi

misto jednoho potaku se osadi do delice termistor ci co... a na druhem
je potak

jen je otazkou jak si to predstavujes funkcne

RV