Vanocni gadget II

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 31 13:09:36 CET 2012

> Vidim, ze ste medzitym uz pokrocili v debate, takze by som sa Vas
> spytal, p.Jirka, ako ze sa taky jednoduchy analogovy vstup robil pred
> 20-25 rokmi?

Jak už jsem napsal, OZ nebo jeho diskrétní obvodový ekvivalent. Případně
lze použít teplotní kompenzaci jednoduchého diskrétního stupně, jak se
to dělalo v "dřevních" dobách.

Nabíjení aku není zrovna oblast, kde by nebylo nutné dodržovat přesné
hodnoty (zejména právě koncové napětí).

Proč něco mršit už od začátku, když to není třeba? To platí pro lidské
konání zcela obecně a bohužel na to mnozí stále více zapomínají.

Přál bych si, aby se to v novém roce změnilo, i když jsem naivní...

Zase je ale pravda, že kdyby konstruktéři nedělali čuňárny (ať už vědomé
či nevědomé), tak bych neměl práci ;-)

---
Jirka