Nabijanie Li-Ion/Li-Pol Was: LiIon 18650, celovka, skusenost

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Prosinec 31 12:50:27 CET 2012

Hups, ano.. Ta schema je starsia... tych  ~25V som uviedol asi ako
bezpecne maximum pre TL494, kondenzator som mal v scheme na 40V.
Realne som osadil kondenzator na tych 25V, tak som si to v scheme
zmenil. Na vstupne napatie som zabudol..  Pouzivam to s jednosmernym
nestabilizovanym adapterom 12V/500mA, ktory naprazdno dava cca 18V.

miro

Dňa 31. decembra 2012 10:35, Slavomir Tomascik <stomascik na gmail.com> napísal/a: