Vanocni gadget II

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 31 11:48:18 CET 2012

Tak dobře.

Prohlásit podobné zapojení za komparátor či zesilovač  a chtít po tomto
zapojení nějakou přesnost je prostě nesmysl.

Lidi, slyšeli jste něco např. o teplotní nestabilitě? Máte představu o
teplotní závislosti Ube, hfe atd.? Dokážete si to promítnout do funkce
příslušného zapojení, kde se závislost navíc "násobí" použitým děličem
(přibližně 20x)?

Zapojení mi v popisované oblasti připomíná pokus neumělého studenta,
nejhoršího Číňana apod.

Říkám to na rovinu, nic jiného v tom nehledejte.

Pokud chcete mezi komparátorem v MCU a napětím aku nějaký aktivní
oddělovač, může to být pouze teplotně nezávislý sledovač, čili OZ nebo
jeho diskrétní podoba.

Já bych volil jiný MCU (s více A/D převodníky), případně tomu použitému
s jedním převodníkem předřadil analogový multiplexer.

Vlastně co to povídám, MCU bych tam nestrkal vůbec, proč taky.

---
Jirka