Vanocni gadget II

Pondělí Prosinec 31 10:34:49 CET 2012

Dne 31. prosince 2012 9:57 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):
> Ja osobne mit k dispozici jen jeden AD kanal tak na nej dam mereni tak aby
> obsahlo 0-30V (pro 24V system) a nastavovani proudu udelam nejak pres
> tlacitka.

To mi připomíná jeden postřeh kolem frekvenčních měničů: zákazník
požaduje plynulé řízení rychlosti motoru, ale v praxi používá třeba
jen 3 rychlosti. Jinými slovy, je tam zbytečně použitý analogový
výstup z PLC (a analogový vstup do měniče) a přitom by místo toho šly
použít 3 digitální výstupy z PLC (a 3 digitální vstupy na měniči).

P.K.