Nabijanie Li-Ion/Li-Pol Was: LiIon 18650, celovka, skusenost

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Prosinec 31 00:46:42 CET 2012

Do jednej vacsej lampy som zabudoval LiPol clanok a k nemu aj nabijaci
obvod. Napaja sa to z lubovolneho adaptera, napr. 12V/500mA. Mozno si
vyrobim dalsi kus, ktory vlozim do tej nabijacej vanicky od celovky. So
schemou sa podelim, kritiku znesiem :-) Hned na obranu uvediem, ze
Zajicovu nabijacku poznam, chcel som ale nieco, co sa nehreje a na
nabijaci prud 1A nepotrebuje aj napajaci prud 1A.

miro