LiIon 18650, celovka, skusenost

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 31 00:14:18 CET 2012

Já ty 18650 (a i jiné menší LiIon v měřácích apod.) nabíjím pomocí
http://dx.com/p/oem-2-18650-lithium-battery-charger-110v-240v-ac-13820 a
nestěžuju si - za ty peníze funguje dobře. Výhoda je v možnosti nabíjení
jednoho nebo dvou článků nezávisle.

Jen jí bylo třeba dodělat, konkrétně uchycení vývodů ke článkům.
Provedení je katastrofální - jsou pouze nedbale připájeny na DPS. Chce
to přilepit epoxidem s vhodným plnidlem či výztuží a pořádně propojit.

Samozřejmě to neplatí pro výkonová použití a velké články, tam mám
icharger 106+.

---
Jirka