Synology DS207+

AZe aze na seznam.cz
Neděle Prosinec 30 13:36:58 CET 2012

Tak konečně, na pátý pokus se sw 0942 nainstaloval a už se vytváří svazek
JBOD.
Dík. aze

----- Original Message -----
From: "AZe" <aze na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 30, 2012 12:38 PM
Subject: Re: Synology DS207+

Hmm. Původní firmware DS207+ (DSM 2.0.-640) neobsahuje možnost JBOD. Při
pokusu o update FW z
http://www.synology.com.tw/support/download.php?lang=csy&b=2%20bays&m=DS207%2B
(DSM Evropa) se stáhne soubor DSM_DS207+_1636.pat, ale při instalaci oznámí
"Unknown error occurs (Error no:20). Note: Please upgrade to DSM 2.2.
first".
Hledal jsem tedy verzi 2.2. tady:
http://ukdl.synology.com/download/DiskStation/
http://ukdl.synology.com/download/DiskStation/DSM2.2/
(synology_88f5281_207+_0942.zip), ale se stejným výsledkem.
aze