Problem se Secure iLan? KONEC

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Prosinec 30 11:38:14 CET 2012

Jeste bych k tomuto staremu tematu dodal - proc ta zmena portu zabrala:
protoze vam tam nekdo "loupa pernicek" tj. zahlcovaly vam to pokusy o
"neautorizovane spojeni". Zmena portu pomohla, ale muze se najit jiny robot,
ktery bude hledat diru poctiveji a najde i ten jiny port.

Vyrazne by pomohlo, predradit tomu firewall ktery by odmital pokusy o spojeni z
neznamych ip adres. Pokud tedy opravdovy klient vyslovene nepotrebuje
pristupovat z libovolne ip adresy, pak bych to resil napriklad pomoci vpn.

Jakub Ladman