Re: Odporové vysílače bylo Teplotni cidlo

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Prosinec 30 10:00:52 CET 2012

Kdo vykupuje platinu? Tady jsou ceny:

http://www.kurzy.cz/komodity/index.asp?A=5&idk=36&curr=CZK&on=0&unit=1%20g&lg=1

Michal Gregor

-----Původní zpráva-----
From: Aleš Novák
Sent: Sunday, December 30, 2012 3:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: Odporové vysílače bylo Teplotni cidlo

PK> Ehm... a kam že to vyvážíte ten odpad? :)

Tak to vám neřeknu. Ne že bych nechtěl ale větší rekonstrukce řeší
externí firmy včetně odvozu sutin. Nejspíš ve spolupráci se sběrným
dvorem. Kde všechno skončí, to nevím. Nicméně se snažíme všechno
cennější z technologie zachránit ještě než se na to vrhnou bagry a
buldozery. Ale je fakt, že při minulém výhasu někdy před pěti lety nám
asi čtyři nebo pět Pt jímek uteklo. Před třemi lety to byly
tenzometry na 80 tun :-( Už jsme je nenašli. Možná byl rychlejší
nějaký inteligentnější ukrajinec (v jakési laboratoři na výzkum
malých věcí na velkých kolotočích by řekli francouzský robotník :-)).

Ono to není zase tak často. Sklářské vany máme dvě a každá má
životnost víc než deset let. Termočlánky tak dlouho ovšem nevydrží
(podle místa a agresivity prostředí, teploty do 1600°C). Vadný
termočlánek se občas nepodaří vytáhnout celý. Někdy se prostě konec
s jímkou nebo poplatinovanou keramikou ulomí a spadne do vany nebo
feederu.

Aleš.