Re: Odporové vysílače bylo Teplotni cidlo

Aleš Novák alesh.novak na email.cz
Neděle Prosinec 30 01:58:27 CET 2012

Zdravím,

když tady tak čtu jaká byla doba, tak si to ani nedovedu představit.
V práci máme víc než stovku PtRh termočlánků, které jsou většinou ještě
v platinové jímce ponořené do skla. Tedy, ne že by nebyl vůbec
přehled, ale staré kousky se různě povalují v krabicích a po stolech v
podobě většinou rozbité a čekají na rozebrání. Pár se jich utopilo ve
skle a říkali jsme si, že je ve výhas najdeme, ale nakonec stejně
skončily někde na skládce. Zachráněná platina se posílá zpět
dodavateli termočlánků ale hmotnost se nijak zvlášť nekontroluje.
Až se naplní krabice tak se zváží a pošle. No jak říkám, tu
předrevoluční dobu jsem nezažil. Taky je zajímavé, že sběrači kovů
slintají nad mědí a hliníkem ale platina je vůbec nevzrušuje. Většinou
ji ani nepoznají.

Aleš.