Odporové vysílače bylo Teplotni cidlo

pyjan pyjan na tiscali.cz
Sobota Prosinec 29 21:59:16 CET 2012

odporové vinutí byl manganin ale sběrače byly platinové. Podobně jako
přepínače měřicích míst do zapisovače ZEPAKORD - silně zlacené plošky a
platinové zběrače. Stejné byly i v ukazatelích ZEPAX s lineárním
motorkem v měřicím systému. Tato okolnost soudruhům unikla, dokázali
buzerovat kvůli relátkům, kde byly kontakty s Ag. No a termočlánky "S"
byly vždy v trezoru a běda, když kus drátu spadl do pece. Jinak OV100
mám běžně na skladě, protože je stále používáme, největší problém je
krycí víčko, ale dnes je vyrábí z odolnějšího plastu než kdysi.