[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Prosinec 28 10:27:11 CET 2012

On Fri, 28 Dec 2012, Vláďa Anděl wrote:

> Já si budu výměníky také skládat sám, ale jen malé pro každou místnost
> zvlášť. Hliník 0,1mm (tedy oni tvrdí že je to 0,99 aby to ještě byla fólie)
> kupuju v Kerametu. Otázka - je tak nutné aby ten plech na sobě měl vylisované

Akorat nebude se to z te folie blbe skladat ? Spis jsem myslel nejaky
tenky Al plech . Ten Keramet nabizi 0.25 mm - to by uz mohlo byt
samonosne. Z ceho delat ty distance mezi plechy ? - idelani by asi byl
nejaky plastovy profil ale to se moc neprodava , mozna rozstrihat
nejakou plastovou desku. Jak siroke maji byt ty mezirky mezi deskami ?