Kopie MJ15003 jak overit kvalitu + paralelni razeni ?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Pátek Prosinec 28 09:34:25 CET 2012

Ja uz vlastne ani nevim :-) Puvodne slo o presny zdroj proudu do prace. Kdyz
jsem zdroj dodelal, tak v ramci Pouceni z krizoveho vyvoje a chyb ,kterych
jsem se dopustil zahajil prace na verzi 2,0
Vzal jsem to z gruntu, deska ,kterou se chystam osazovat je nyni vlastne
kompletni linearni stabilizator s merenim proudu, napeti a vsemoznymi i
nemoznymi ochanami.
Jen na teto desce je nyni priblizne 25ks zesilovaců, nastavovani proudu je v
kroku 160uA, napeti pak 770uV. Mereni propudu v rozsahu 0-250mA ma rozliseni
1uA a do 10A cca 40uA. Odmerovani napeti pracuje s rozlisenim 200uV.
Absolutní presnost bude samozrejme razantne horsi, ale podle vypoctu by se
zvlneni a sum mel pohybovat do 500uV RMS u proudu podobne. Zatim to je jen
tato deska, pred kterou musi prijit nejapa predregulace nebo spinany zdroj.
Jedinym interace je zatim izolovana I2C nebo SPI.
Zkratka je to takova hracka, a zabava na dlouhe zimni vecery.
Z ktere mozna jednou bude lepsi laboratorni zdroj.

Ciprian

"Mozem sa spytat, ze co to bastlite? To asi nebude hracka na doma a ani
nijaky PA pre radioamaterov....