[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Prosinec 28 07:54:43 CET 2012

 28.12.2012, 7:51:58

Ja zase cetl popis, jak si takovej vymenik postavit samodomo.
Chlapek si od firmy koupil jenom vymenikove desky (levne),
tusim ze hlinikove a zbytek si sam poskladal.
Ale uz je to dost dlouho a odkaz jsem si neulozil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz